دسته‌بندی نشده

خط چشم کشیدن برای حالت های مختلف چشم

-خط چشم مناسب برای چشم های گرد


برای کشیده تر به نظر رسیدن چشم های گرد خط چشم را روی خط مژه در قسمت لبه خارجی بکشید و انتهای آن را بصورت بالدار درآورید.


-خط چشم مناسب برای چشم های با فاصله

اگر چشمهای شما با فاصله از یکدیگر قرار گرفته اند.برای کمتر نشان دادن فاصله چشم هایتان روی گوشه داخلی چشم ها تمرکز کنید . در ابتدا با استفاده از سایه چشم گوشه یداخلی چشم و مجرای اشک را بپوشانید.داخل چشم ها را با مداد آرایش کنید و در آرایش گوشه ی خارجی چشم زیاد کار نکنید.


-خط چشم مناسب برای چشم های گود

برای کشیدن خط چشم برای چشم های گود در ابتدا خط چشمی بسیار نازک نزدیک خط رویش مژه ها بکشید. یا اینکه فقط روی گوشه خارجی بالا و پایین پلک کار کنید. از آرایش پلک بالای چشم با سایه ای پهن خودداری کنید.از سایه تیره در بالای چشم خود استفاده نکنید زیرا چشمها گودتر به نظر می رسند.


-خط چشم مناسب برای چشم های تک پلکی

بهترین روش خط چشم کشیدن برای افرادی که چشمهایشان تک پلکی است بدین گونه است که یک خط چشم نازک از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون بکشید. آنرا همانطور که به سمت گوشه ی خارجی چشم میروید پهن تر کنید.


-خط چشم مناسب برای چشم های پفی


برای استفاده از خط چشم برای درشت تر نشان دادن چشمها در حالت پفی از قسمت پهن خط چشم شروع می شود. باید با مداد قسمت بین ریشه ی مژه ها را پر کنیم.همینطور که به سمت بیرون چشم می رویم خط چشم را پهن تر می کنیم.


-خط چشم مناسب برای چشم های بادامی


چشم های بادامی یکی از زیباترین حالت های چشم را دارند. به این مدل چشم ها تقریبا همه ی مدل های خط چشم می آید. اما برای زیباتر نشان دادن این مدل می توانید خط چشم بال دار بکشید.


-خط چشم مناسب برای چشم های ریز


استفاده از خط چشم برای چشمهایی که ریزهستند روشی بسیار مناسب و کارامد است. خط چشمی باریک در پلک بالاو گوشه ی پایین چشم بکشید و برای داخل چشم از مداد سفید استفاده کنید.از کشیدن مداد مشکی در داخل چشم خودداری کنید یرا باعث کوچکتر دیده شدن چشمه .


-خط چشم کشیدن مناسب برای چشم های درشت


کسانی که چشمهایی درشت دارند بهتر است از خط چشمهای مدل گربه ای و بالدار استفاده کنند.برعکس افرادی که چشمهایی ریز دارند این افراد بهتر است در داخل چشم خود از مداد مشکی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *